ازدواج در ترکیه

موسسه حقوقی و بین المللی گلوبال کادرو - ثبت شده در کشور ترکیه | تماس از طریق واتساپ 00905537124401

ازدواج در ترکیه

موسسه حقوقی و بین المللی گلوبال کادرو - ثبت شده در کشور ترکیه | تماس از طریق واتساپ 00905537124401

ثبت ازدواج در ترکیه - ثبت شرکت در ترکیه - شهروندی ترکیه - خرید ملک در ترکیه

کلمات کلیدی

اخذ شهروندی از طریق خرید ملک در ترکیه

اخذ شهروندی ترکیه

اخذ پاسپورت با خرید ملک در ترکیه

اخذ شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت کاری ترکیه

اخذ شهروندی ازطریق ثبت شرکت در ترکیه

اخذ شهروندی ترکیه از طریق اقامت کاری

خرید ملک در ترکیه

اقامت کاری ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت شخصی در ترکیه

افتتاح حساب بانکی در ترکیه

افتتاح حساب در زراعت بانک ترکیه

افتتاح حساب در ایش بانک ترکیه

اخذ اجازه کار برای ثبت شرکت در ترکیه

افتتاح حساب در ترکیه بدون اقامت

اخذشهروندی ترکیه از طریق خرید ملک

شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک

انواع اقامت کاری در ترکیه

اخذ اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه

شهروندی ترکیه از طریق اقامت کاری

اخذ پاسپورت از طریق خرید ملک در ترکیه

اخذ پاسپورت ترکیه از طریق اقامت کاری

اخذ پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

مراحل اخذ اقامت کاری در ترکیه

مراحل ثبت شرکت در ترکیه

شهروندی ترکیه

مزایای خرید ملک در ترکیه

پاسپورت ترکیه

مزایای ثبت شرکت در ترکیه

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ثبت ازدواج در ترکیه

 

کشورترکیه از نظر موقعیت جغرافیایى و رشد اقتصادى شرایطى فراهم کرده است که این کشور را مکانى مناسب براى مهاجرت و فعالیت کارى تبدیل کرده است ازدواج در ترکیه اخیرا خواهان زیادى ازطرفى اتباع خارجى بخصوص ایرانى ها پیدا کرده است.

 

 

 

ثبت ازدواج در ترکیه برای ایرانیان

 

ازدواج در ترکیه براى ایرانیان نسبت به دیگر اتباع خارجى دغدغه هاى خود را به همراه دارد.ارائه مدارکى که ثابت کند فردمتقاضى مجرد است ضرورى است و براى اینکار  باید ابتدا از کنسولگرى ایران برگه تجرد تهیه کنید و سپس باید توسط امور وزارت خارجه تایید شود و پس از تایید اقدامات لازم را انجام داده و پس از اتمام مراحل از طریق نوترها فرم مربوطه را دریافت و تکمیل کنید.در این مرحله ترجمه گذرنامه ضرورى است .

 

 

 

 

 

مراحل ازدواج در ترکیه

 

براى اقدام به ثبت ازدواج در ترکیه مى بایست به شهردارى ترکیه مراجعه کنید در ترکیه ازدواج ها در شهردارى ها به ثبت رسمى مى رسند براى تعیین وقت براى ثبت هزینه هایى باید پرداخت .در ترکیه تمامى ازدواج هایى که به غیر از شهردارى ها صورت گرفته این غیر قانونى محسوب مى شوند.افراد زیر ١٨سال به هیچ عنوان حق ازدواج در ترکیه را ندارند.طبق قانون ایران اجازه والدین برای بانوان ضروری است.در هنگام ثبت ازدواج در ترکیه اگر متقاضیان به زبان ترکی مسلط نباشند حضور مترجم ضروری است.

 

پس از گذراندن مراحل ثبت ازدواج در ترکیه زوجین موظف اند به سفارت ایران مراجعه کرده و ازدواجشان در ترکیه را در ایران نیز به صورت رسمى و قانونى ثبت نمایند.

 

 

 

 

 

 

  • پارسا ماهانى زاده
  • ۱
  • ۰

اخذ شهروندی

اخذ شهروندی ترکیه

 

 

افرادى که قصد اخذ شهروندى ترکیه را دارند مى توانند با سرمایه گذارى به ارزش دویست و پنجاه هزار دلار در این کشور اقدام به اخذ شهروندى ترکیه نمایند.

 

 

 

قوانین شهروندى ترکیه در سال ٢٠١٧با هدف رشد اقتصاد ترکیه تغییر کرد و سرمایه گذارى براى اتباع خارجى در این کشوراز یک میلیون دلار به دویست و پنجاه هزار دلار کاهش یافت .در حال حاضر افراد مى توانند با سرمایه گذارى به ارزش دویست و پنجاه هزار دلار شهروندى ترکیه را دریافت نمایند و این سرمایه گذارى باید به مدت سه سال محفوظ  بماند و فرد حق فروش آن را نخواهید داشت این امکان وجود دارد که افراد بتوانند با دویست و پنجاه هزار دلار چند ملک خریدارى کنند ولى باید توجه داشته باشنداگر با هدف اخذ شهروندى اقدام به خرید ملک مى کنند همه ملک ها را بایددر یک روز خریدارى و به ثبت برسانند و در هنگام خرید ملک براى اخذ شهروندى مبلغ واریزى شما حتما باید با نرخ افکتیف بانک مرکزى یک روز قبل از معامله یعنى نرخى که بانک مرکزى معاملات خود را انجام داده است را در نظر بگیرید و مبلغ واریزى نبایدکمتر از دویست و پنجاه هزار دلار باشد.اگر کمتر از دویست و پنجاه هزار دلار باشد شهروندى شما رد مى شود.

 

 

 

براساس این قانون اتباع خارجى که حداقل دویست پنچاه هزار دلارصرف خرید ملک در ترکیه کرده اند مى توانند در مدت چند ماه شهروندى و پاسپورت ترکیه را دریافت کنند.

روندهاى اخذ شهروندى باید براساس قوانین ترکیه صورت بگیرد و براساس آن حداقل مدت زمان انجام این روند ٤ماه طول مى کشد.

 

 

شما مى توانید با سرمایه گذارى اقدام به اخذ شهروندى خود و همسر و فرزندان زیر هجده سال خود نمایید پروسه اخذ شهروندى بسیار آسان است بعد از سرمایه گذارى اقدام به اخذ اقامت دائم مى کنید و بعد درخواست پاسپورت ترکیه از اداره ثبت احوال کشور ترکیه مى کنید که حدود ٣الى ٦ماه زمان مى برد .

 

  • پارسا ماهانى زاده
  • ۰
  • ۰

ازدواج در گرجستان

 

 

 

ازدواج در گرجستان همانند دیگرکشورها داراى آداب و رسوم مختلفى است.گرجستان کشورى با فرهنگى عجیب و تاریخى از هزاران سال پیش تا به امروز الهام گرفته از کشور و فرهنگ هاى متنوع آناتولى ،اروپایى،ایرانى ،عربى و عثمانى است و هویت خاصى براى مردم این کشور ایجاد کرده است.

 

 

 

 

ازدواج در گرجستان به چه صورت است ؟

 

در کشور گرجستان ازدواج به صورت سنتى و مدرن برگزار مى شود .در ازدواج سنتى زوجین طبق آداب و سنت وقوانین کشور گرجستان ازدواج خود را در کلیسا برگزار مى کنند و ازدواجشان را ثبت مى کنند.در روش مدرن زوجین در شهردارى ها و مراکز دولتى ازدواج خود را ثبت مى کنند.

 

درصورتى که اتباع خارجى بخواهند با یک تبعه گرجى ازدواج کنند یا زوجین که از دوملیت متفاوت هستند براى ازدواج در گرجستان ازدواج مدرن انجام مى دهند.

بیشتر زوجین گرجى خواستار ازدواج به سبک سنتى هستند و ازدواج هاى مدرن را دیگر ملیت ها در گرجستان خواستار هستند.

 

نکته قابل توجه در مورد ازدواج هاى مدرن اگر زوجین تصمیم بر این دارندکه در گرجستان سکونت و فعالیت داشته باشند مى توانند ازدواج خود را در مراکز دولتى و شهردارى ها برگزار کنند و از مزایاى آن بهره مند شوند و در غیر اینصورت اگر قصد دارند در یک کشور دیگر سکونت داشته باشند باید بعد از ثبت ازدواج خود آن را به صورت بین المللى نیز ثبت کنند.

 

 

مدارک مورد نیاز براى ثبت ازدواج در گرجستان

 

درهنگام ازدواج در گرجستان  ارائه اصل گذرنامه یا تراول داکیومنت الزامی می باشد و براى ثبت ازدواج در گرجستان و گذراندن مراحل آن حدود سه روز زمان مى برد و در هنگام ثبت ازدواج حضور شما در گرجستان الزامى مى باشد و به صورت وکالتى و یا بدون حضور زوجین ازدواج صورت نمى گیرد.

 

 

 

 

  • پارسا ماهانى زاده
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • پارسا ماهانى زاده